Joulumyyjäisissä
Koronasta huolimatta onneksi joulun alla järjestettiin edes yhdet joulumyyjäiset, joihin pääsin osallistumaan. Yleensä myyjäisiä joulun alla on ollut 3-5, mutta nyt korona perui kaikki perinteiset myyjäiset.
Tässä pari kuvaa myyjäispöydästäni (ensimmäinen kuva myyjäisistä, kaksi kuvaa myyjäispöydän harjoitteluasettelusta :))



Kommentit
Lähetä kommentti