Joulumyyjäisissä

 Koronasta huolimatta onneksi joulun alla järjestettiin edes yhdet joulumyyjäiset, joihin pääsin osallistumaan. Yleensä myyjäisiä joulun alla on ollut 3-5, mutta nyt korona perui kaikki perinteiset myyjäiset. 

Tässä pari kuvaa myyjäispöydästäni (ensimmäinen kuva myyjäisistä, kaksi kuvaa myyjäispöydän harjoitteluasettelusta :))






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tuunausta ja kierrättämistä

Verhoilun ihmeellinen maailma