Nahkatöitä
Yksi Tampereen lähipäivistä oli nahkatuotteiden tekemistä. Otin itselleni tavoitteeksi saada tehtyä kauan haaveilemani pienen olkalaukun. Edelleen teollisuusompelukoneiden käyttö oli vähän hakusessa ja opettelua vieläkin, mutta laukun tekeminen oli haastavuudestaan huolimatta mukavaa ja mielestäni onnistuin siinä hyvin!








Kommentit
Lähetä kommentti